6083081608 |
Escape rooms i breakouts. Metodologia activa a l'aula |
2023-2024 |
Taller. Internivells: Ed. Primària-Secundària-Formació Profess. |
|
|
|
26/10/2023 - 26/10/2023 (5 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
CRP de la Segarra |
|
Rambla Lluís i Sanpere, 22 (Cervera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segarra
|
| |
|
Lloc provisional |
| |
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L'escape room i el BreakOut poden esdevenir activitats didàctiques educatives que no pel fet de ser lúdiques deixin de ser competencials, interdisciplinars i inclusives. Són activitats que impliquen l'alumnat en la investigació de qualsevol tema o repte que es pugui plantejar des de qualsevol àrea.
|
| |
Objectius |
- Conèixer les possibilitats de l’escape room i el break out educatiu a l’aula.
- Repensar les activitats per reptes a través de la gamificació.
|
| |
Continguts |
Recull de proves i el seu propòsit.
Tipologies d’eines i la seva aplicació.
Tècniques creatives d’impuls a la gamificació.
El taller serà de 3 h i per certificar les 5 h caldrà fer una petita pràctica (individual o en grup).
|
| |
Formador/a |
Albert Regué Gili
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
- Aprofitament en termes d’aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
- En aquelles activitats que ho contemplin, transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Activitats presencials i semipresencials: Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Respondre el qüestionari de valoració de l'activitat formativa.
|
| |
Persones destinatàries |
Internivells. Educació Bàsica
|
| |
E-mail |
crp-segarra@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
26/10/2023 |
- |
- |
|
| |